Glimpse The mountains are calling and Scotty James must go
S1, A1: Vi startar i Australien i september förra året, då Scotty James packar sina väskor och beger sig till Schweiz. Därifrån gör han sig hemmastadd, börjar vänta på snö och bjuder med oss på åkturen.