The Murder Trade
S3, A14: Efter beslut om nedskärningar på sjukhuset får Dr. Mark Sloan sparken. Och värre blir det när kvinnan bakom beslutet hittas mördad. Mark och Steve tar upp jakten på mördaren men tiden är knapp och snart svävar fler människor i fara.