S9, A8: Amy är på dejt med en mystisk man och Sheldon tar hjälp av Howard och Raj för att hitta en ny flickvän på nätet. När Amy är tystlåten om killen hon dejtar bestämmer sig Penny och Bernadette för att spionera.