Gilmore Girls The Nanny and the Professor
S4, A10: Lorelai har en hektisk vecka när hon hanterar både ett svårt hotellprojekt och sina känslor för Jason. Rory irriterar sig på Paris nya förhållande. I rollerna: Lauren Graham, Alexis Bledel, Scott Patterson, Edward Herrmann, Kelly Bishop, Melissa McCarthy, m.fl. Del 10 av 22: The Nanny and the Professor.