S3, A4: Larry, Cheryl, Jeff och Susie träffar "barnflickan från helvetet", vars terrorvälde omintetgörs av...tolv sockerkakor. Larry gör en "penisfadäs" på en poolfest, och Richard Lewis vill bli ihågkommen för ett uttryck som han har myntat.