Lost U-Boats of WWII The Nazi's Secret Weapon
S1, A3: Efter att ha hittat nazistiska artefakter vid en sjunken pir fortsätter Darrell och hans team sin sökning till en plats som kallas Target 3, där de hittar en möjlig komponent i ett nazistiskt hemligt vapen som ändrar inriktningen på deras utredning.