Tiny Beautiful Things The Nose
S1, A5: När en rasande Rae säger till Clare och Danny att hon inte vill åka tillbaka till sin skola, minns Clare sin egen collegeupplevelse med Frankie - och anledningen till att hon aldrig tog sin examen.