The Number Counter Hapless
S2, A5: Naomi ordnar en blinddejt åt Paul med en revisor som heter Pippa. Hon är vacker. Och blind. Men kemin finns där. Paul upptäcker att Pippa har ett mycket ovanligt sätt att bedöma hur bra sexet är.