The One About the the Yiddish Vampire
S1, A6: Holly lägger fram sin ovanliga teori om sambandet mellan två andra mystiska barnamord och Frankie Peterson-fallet. Ralph är skeptisk, men Yunis är mer mottaglig och föreslår att de börjar utreda Claude närmare.