Vänner The One After "I Do"
S8, A1: Monicas och Chandlers bröllopsmottagning får nästan stryka på foten för nyheten om att Rachel är gravid. På annat håll på festen försöker Ross impa på en snygg singelkvinna och Chandler har problem på dansgolvet.