Vänner The One After the Superbowl, Pt. 2
S2, A13: Rachel och Monica tävlar om Jean-Claude Van Dammes gunst efter att de träffat honom på en filminspelning. Ross och Marcel åker på en vild rundtur i stan. Del två.