S6, A15: Vännerna tänker på hur annorlunda deras liv hade kunnat bli och fantiserar om att Rachel och Ross lever i varsitt kärlekslöst äktenskap, Monica är en överviktig oskuld, stackars Chandler jobbar åt tv-stjärnan Joey och Phoebe är börsmäklare.