Vänner The One Where Chandler Can't Cry
S6, A14: Jill är arg för att Rachel la sig i hennes förhållande med Ross och försöker förföra honom. När Joey får veta att folk tror att Phoebe är porrstjärna hyr han Buffay ligger med vampyrerna, och det visar sig att det är Ursula.