S9, A2: Joeys lönlösa försök att få Ross förlåtelse för att ha råkat fria till Rachel leder bara till akutinläggning på sjukhus. Under tiden söker en utmattad Rachel desperat efter ett sätt att få lilla Emma att sluta gråta.