Vänner The One Where Everybody Finds Out
S5, A14: Ross hyr en lägenhet med fönster mot Monicas och Rachels lya. När Phoebe är och kollar in lägenheten ser hon Monica och Chandler ha sex och får veta sanningen. Till slut får även Ross reda på att de dejtar varandra.