S6, A22: När Ross och Elizabeth är på en romantisk weekend i hennes familjs stuga dyker Elizabeths pappa och Rachel oväntat upp. Chandler låtsas bli upprörd när Monica skriver sitt namn på en bröllopslista, men i hemlighet planerar han att fria.