Vänner The One Where Phoebe Hates PBS
S5, A4: Gänget upptäcker att Phoebe hatar PBS när Joey går med på att hjälpa till med en insamling. Emily säger till Ross att han får en andra chans om han bryter kontakten med Rachel.