Vänner The One Where Phoebe Runs
S6, A7: Chandler märker hur tvångsmässigt noggrann Monica är när han försöker göra henne en tjänst. Joey försöker desperat att inte flirta med sin nya sexiga rumskamrat. Phoebes löpstil får Rachel att skämmas.