Vänner The One Where Rachel Smokes
S5, A18: Rachel börjar röka när hon inser att hennes chef och kollegor på det nya jobbet är rökare. Monica och Phoebe ordnar en överraskningsfest när Rachel fyller år. Joey och Ben provspelar för en reklamfilm.