S5, A19: Ross försöker flirta med det kvinnliga pizzabudet, med usla resultat. Rachel tappar bort ett par örhängen som Monica lånat ut till Phoebe. Joey vet inte hur han ska tala om för sin farmor att hans roll i en tv-serie har klippts bort.