Vänner The One Where Ross Dates a Student
S6, A18: När en brand skadar Rachels och Phoebes lägenhet måste de välja mellan att tillfälligt bo hos Joey eller Monica. Ross hamnar i knipa när han dejtar en student. Chandler försöker hjälpa Joeys karriär på traven.