Vänner The One Where The Monkey Gets Away
S1, A19: Gänget letar efter Marcel som rymde när Rachel passade honom. Just när det ser ut som om Rachel och Ross ska få tillbringa en romantisk kväll ihop stormar hennes ex in och bedyrar sin kärlek till henne.