Raising Hope The One Where They Get High
S4, A16: Maw Maw har hittat en ny kärlek, Hubert, som uppmuntrar henne att engagera sig i någon våghalsig verksamhet. När Virginia kommer på sig själv med att gräla på Maw Maw blir hon rädd för att hon har blivit en tråkig vuxen.