Vänner The One Where They're Going to Party
S4, A9: Killarna försöker vara spontana och vilda. Rachels chef erbjuder henne en befordran. Monica måste välja mellan ett stadigt jobb som köksmästare på restaurang eller att driva egen cateringfirma med Phoebe.