Vänner The One With All The Rugby
S4, A15: Chandler träffar Janice - som nu är skild - och irriterar sig mer än nånsin på henne. Ross spelar rugby för att imponera på Emily, och Monica försöker lista ut vad en mystisk strömbrytare i hennes nya lägenhet gör.