The One with All the Wedding Dresses
S4, A20: Monica har på sig Emilys bröllopsklänning. Chandler tvingar Joey att få behandling för sitt snarkande på sömnklinik. Rachel skrämmer bort Joshua genom att på impuls föreslå giftermål.