Vänner The One With Chandler's Work Laugh
S5, A12: En upprörd Ross dejtar Janice när han fått veta att Emily tänker gifta om sig. Monica hatar det falska skratt som Chandler lägger sig till med när hans chef drar sina usla skämt. Rachel hör Monica prata om henne.