Vänner The One With Joey's Porsche
S6, A5: Joey låtsas äga en Porsche vars ägare lämnat kvar nycklarna på Central Perk. Rachel och Ross skiljer sig. Chandler och Monica är barnvakt åt Phoebes trillingar.