Vänner The One with Monica and Chandler's Wedding, Pt.1
S7, A23: Släktingarna samlas till Monicas och Chandlers bröllop, varpå Chandler äntligen inser vidden av det han håller på med. Joey får veta att han måste välja mellan en stor filmroll och att gå på vigseln.