S9, A7: När Chandlers forne kärleksrival ska sälja sin lägenhet övertalar den osäkre Chandler Joey att hjälpa honom att inspektera den i smyg. Killarna upptäcker med bestörtning ett gammalt videoband där Monica kanske har sex med sitt ex.