Vänner The One with the Blackout
S1, A7: Just när Phoebe ska börja sjunga usla folkvisor på Central Perk blir det strömavbrott i New York. Gänget går till tjejernas lägenhet där Ross försöker tala om för Rachel att han gillar henne.