S6, A12: Chandler blir upprörd när en herrtidning publicerar Ross seriestrip - både Chandler och Ross påstår sig ha kommit på skämtet. Phoebe gör Monica och Rachel förargade med sin frispråkighet. Joey tar motvilligt ett jobb som servitör på Central Perk.