Vänner The One With the Lottery
S9, A18: I hopp om att vinna en stor jackpot köper vännerna dussintals lotter tillsammans. Dock gnabbas de om hur de ska spendera förmögenheten om de vinner, och Monica retar upp alla andra genom att köpa lotter till bara henne och Chandler.