Vänner The One With The Nap Partners
S7, A6: Rachel och Phoebe tävlar om att bli Monicas hederstärna - men Monica vill inte fatta beslutet. Phoebe låter så småningom Rachel få uppdraget. Chandler försöker be en flickvän från tonåren om ursäkt.