Vänner The One With the Proposal, Pt.1
S6, A24: Chandlers romantiska frieri förstörs när Monicas ex kommer tillbaka. Joey råkar köpa en båt. En händelse i studentkorridoren påminner Ross om hur ung hans flickvän är.