Vänner The One With The Two Parts, Part 1
S1, A16: Joey faller för Phoebes tvillingsyster, vilket får Phoebe att känna sig försummad. Ross tvivlar inför föräldraskapet när han går på lamazekurs med Carol och Susan. Del ett.