Vänner The One With Unagi
S6, A17: Chandler och Monica bestämmer sig för att ge varandra hemgjorda presenter på alla hjärtans dag, men ingen av dem har förberett nåt. Ross försöker lära Rachel och Phoebe kampsport. Joey anlitar en dubbelgångare.