The One
S1, A22: Melinda kämpar med sin svåraste utmaning hittills efter flygplanskraschen när hon försöker övertyga hundratals förvirrade och döda passagerare att gå över till andra sidan. Men hon får motstånd av någon som vill hålla kvar andarna på jorden.