The Big Bang Theory The Paintball Scattering
S12, A11: Penny och Leonard anordnar en paintballmatch som mynnar ut i tumult när Sheldon är svartsjuk på Amy, Raj tar Anu på bar gärning med sitt ex och Stuart inte vill flytta ihop med Denise.