Ugly Betty The Past Presents The Future
S4, A19: Betty ber Daniel att följa med henne på Hildas bröllop. Amanda vill att Marc ska träffa hennes nya klient. Betty överväger oväntade erbjudanden. Wilhelmina utnyttjar Tyler som en bricka i spelet om familjen Meades imperium.