S3, A1: Efter att ha förlorat valet 2032 är Dwayne Johnson redo att dra sig tillbaka från det politiska livet för gott, tills han får ett oväntat samtal. 1997 upptäcker Dwayne att fansen hatar honom även när han vinner.