Quelli dell'Intervallo The Perfect Formula / The Mascot
S3, E5: Secchia has come up with the perfect formula to set off a chain reaction of good deeds. Everything starts with Tinelli, who asks Secchia to get him a date with Valentina. Valentina accepts it only if Tommy accepts to go out with her, and Tommy accepts it only if Bella accepts to go out with him, and so on. Eventually, Secchia's plan turns out to be unpredictably complicated. The girls form a "Down with the Boys" club. The boys then decide to take revenge by stealing their mascot. Smilzo disguises himself as a little girl and pretends to be part of another girls club to persuade them to exchange mascots, but he ends up betraying himself with his unmistakable laugh.