OUT THERE: Crímenes paranormales The Pope Lick Goatman
S1, A3: I decennier, i utkanten av Louisville, KY, har spänningssökande tonåringar utmanat varandra att gå längs den rangliga Pope Lick Train Trestle i hopp om att få se en ond Getman. Men lokalbefolkningen blir förskräckt när varelsens dödstal blir verkligt.