Revenge Prank with DJ Pauly D & Vinny The Prank With The Sugar Daddy
S1, A5: Pauly D åker till Naja i Florida. Hon vill få sin mamma Tiffany att tro att hon har hoppat av skolan och flyttat ihop med en knarklangare. Kommer det att räcka för att lura Tiffany?