Cold Case: The Complete Series The Promise
S3, A2: Efter att ha sett en bild på en överviktig förstaårselev på college som hålls fast och tvingas dricka alkohol, återupptar Rush fallet som ursprungligen fastställdes som en oavsiktlig död.