The Big Bang Theory The Propagation Proposition
S12, A12: Pennys gamla pojkvän Zack och hans fru vill ha barn, men när Zack är infertil ber de Leonard att hjälpa dem. Raj försöker lappa ihop saker och ting med sin exfästmö Anu.