S1, A5: Det är Nötknäppar-säsong, och MBT-teamet ber Cheyenne att dansa Sockerfen. Det är också Jacks födelsedag, och Geneviève är i stan. Mishi försöker närma sig Bruna. Gabin återvänder från sin avstängning. Det finns en råtta i Tobias lägenhet.