Beverly Hills 90210 The Real Mccoy
S5, A29: Under hypnos minns Dylan ett tidigare liv som revolverman i Vilda västern och drar slutsatsen att Kelly är hans själsfrände. Brandon ställer upp för omval utan motstånd. Jesse erbjuds ett jobb som lärare vid juridikutbildningen i Yale.