The Rookie: Feds The Reaper
S1, A6: FBI letar efter en gärningsman som går under namnet "The Reaper", men ingen vet hur han ser ut. Simone och Carter går under täckmantel i fängelset för att komma nära hans flickvän - men situationen blir snabbt besvärlig.