The Red Hot Rule
S1, A3: Drottningen ska komma till Dapto! Koala Man är överlycklig och anmäler sig frivilligt för att sköta säkerheten. Tyvärr bryr Liam sig mer om sin nya amerikanska vän, Chad Wagon, än om drottningen. Kevin föraktar Chad Wagon: vad hände med gamla goda australiska värderingar?! Alison övertygar Vicky att träna henne inför Miss Sausage Roll-tävlingen.